Veelgestelde vragen
BESTELLEN
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nadat je bestelling is geplaatst wordt deze zo snel mogelijk verwerkt en verzonden. Mocht je een wijziging willen aanbrengen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op met de Klantenservice via 085-2129182 om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Als je pakket verzonden is krijg je een e-mail met hierin een trackcode. Hiermee kun je volgen wanneer het pakket bij je wordt bezorgd.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wil je de bestelling onverhoopt annuleren, neem dan telefonisch contact met ons op. Alle gemaakte directe en/of indirecte kosten kunnen in rekening worden gebracht.
BETALEN
Wat zijn de bank- en bedrijfsgegevens van Unieksjiek.nl?
KNAB Bank
IBAN: NL62KNAB0514313838
BIC: KNABNL2H
Ten name van Unieksjiek.nl (of The Earl Trade)
BTW nummer: NL004525740B71
KvK nummer: 88011852
Ik zie bij de betaling de naam The Earl Trade staan, klopt dat?
Ja het kan zijn dat u dit ziet staan. Unieksjiek.nl is de merknaam van The Earl Trade (de overkoepelende handelsnaam) en kan soms weergegeven worden.
VERZENDEN
Wat is de levertijd, en wat kost de verzending?
Lees alles over levertijd en verzending op deze pagina.
KLACHTAFHANDELING
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat moet ik doen?
Onze garantie is: Niet goed, geld terug. Lees er hier alles over.
VEILIGHEID & PRIVACY
Hoe gaat Unieksjiek.nl met mijn privacy om?
Unieksjiek.nl respecteert de privacy van bezoekers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Lees meer op onze speciale pagina hierover.
Voor welke doeleinden gebruikt Unieksjiek.nl mijn gegevens?
Je verstrekte persoonsgegevens en bestanden worden gebruikt om de aangegane overeenkomsten (bestellingen) uit te kunnen voeren en te leveren, met inbegrip van het uitvoeren van activiteiten gericht op de vergroting van het klantenbestand.